Kundeanmeldelser
“Ovenud god oplevelse.
Enormt hurtig og effektiv betjening. Derudover er den personlige håndtering enormt rar – både med levering til døren og et håndskrevet kort i pakken. Helt sikkert ikke sidste gang, jeg handler hos mildt:) “
★★★★★
“Fantastisk betjening, hurtig levering, rigtig flotte produkter, intet bøvl alt var i skønneste orden!!”
★★★★★
“Super service, personlig levering til døren.”
★★★★★
“Hurtig levering, varen var som beskrevet, fantastisk kvalitet!”
★★★★★
“Fantastisk service og dejlig kvalitet. Hurtig og nem levering.
En nem måde at købe genbrug på.”
★★★★★
Læs alle kundeanmeldelser her.
Handelsbetingelser
Betaling
mildt modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Transaktion foregår gennem Stripe.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Mildt bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Forsendelse
Få gratis forsendelse til pakkeshops i hele Danmark ved køb over 249 kr.
mildt tilbyder følgende leveringsmuligheder:
- GLS Pakkeshop (Forventet leveringstid 2-4 dage)
- DAO (Forventet leveringstid 2-4 dage)
Fortrydelsesret/Returnering
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i mildt genbrugsshop. Dette gælder også gavekortet.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Du skal selv stå for returneringsomkostningerne, også selvom du har oprettet en bruger.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 30 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected] I meddelelsen skal du gøre mig tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte min standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her:
FORTRYDELSESFORMULAR
Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.
Til:
Firmanavn
Adressevej 10
9999 Bynavn
E-mail: [email protected]æne.dk
– Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med
min købsaftale om følgende varer (venligst skriv varenummer og varenavn):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
– Bestilt den ______________________________________________________
– Ordrenummer ______________________________________________________
– Bestilt af (navn) ______________________________________________________
– Bestillers adresse ______________________________________________________
– Bestillers underskrift ______________________________________________________
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så jeg kan overføre det aftalte beløb.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
mildt vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
mildt
Åparken 2, 8000 Aarhus
(Trælasten)
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i denne Webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse min E-mail adresse: [email protected]